Потокові курси
Дисципліни на інших факультетах
Освітня програма "Англійська мова та література"
1 семестр
2 семестр
3 семестр
4 семестр
5 семестр
7 семестр
8 семестр
9 семестр
10 семестр
Семестр 11
Освітня програма "Англійсько-український переклад"
Освітня програма "Німецько-український переклад"
Освітня програма "Французько-український переклад"
Спеціальність 014 "Середня освіта"
Вступ до магістратури
6 семестр
Мета викладання дисципліни – ознайомити студентів факультету іноземних мов із основними принципами діахронічних досліджень; розкрити властивості мови стосовно її походження та розвитку; встановити та пояснити мовні відмінності на різних рівнях розвитку мови.
Завдання вивчення дисципліни – підвищення рівня підготовки студентів з теорії мови, що сприятиме науковому розумінню теоретичних основ вивчення мови як системи та сучасних методів лінгвістичних досліджень на рівні сучасного статусу науки про мову; навчити студентів робити мовний аналіз у двох аспектах лінгвістичного аналізу: синхронії та діахронії.
Лекції з курсу спрямовані на ознайомлення студентів з предметом історії мови, її завданнями та проблематикою, з деякими ключовими поняттями діахронічних досліджень та їхнім значенням для синхронічного вивчення мови.
Kypcoві та дипломні роботи з історії мови мають на меті контроль знань з цієї дисципліни, перевірку вміння студента критично осмислювати наукову літературу, розкрити обрану тему, логічно та лінгвістично грамотно викласти свої думки. Вони розглядають актуальні проблеми діахронічних досліджень, які не знайшли достатнього висвітлення у наукових працях.
Методи i форми поточного контролю:
- Тестові завдання;
- Реферати;
- Лінгвістичний аналіз історичних різножанрових текстів.
Іспит перевіряє набуті знання з дисципліни, вміння визначити основні риси періодів розвитку мови, здійснювати комплексний етимологічний аналіз текстів різних періодів англійської мови, виявляти особливі відношення всередині структури мови.
Компетенції, якими має оволодіти студент у процесі вивчення дисципліни – у результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати: фундаментальні основи діахронічних досліджень, методи досліджень, варіанти й діалекти французької мови, основні питання історичної морфології та лексикології, системний характер лексики, тісний зв’язок лексики з іншими рівнями мови, проблеми словотвору французької мови у порівнянні з іншими мовами, етимологію французької лексики та основи лексикографії.
Підготовлений фахівець повинен вміти: здійснювати комплексний етимологічний аналіз текстів різних періодів французької мови, правильно оформити наукове дослідження у галузі діахронії, виявляти особливі відношення всередині структури мови.